wyszukiwarka :

czegoś nie możesz znaleźć ? poszukaj

Aktualności

Odwiedziny Pani Doroty.

29/05/2017

29 maja gościliśmy wspaniałych przyjaciół z dalekiej Warszawy: po raz kolejny odwiedzili nas Pani Dorota, Pani Asia i oczywiście Pan Paweł. I tym razem tradycyjnie wspólnie grillowaliśmy pyszne smakołyki prosto ze stolicy,

Wielka Majówka 2017.

27/05/2017

20 i 27 maja bawiliśmy się wspólnie z zaprzyjaźnionymi z nami gośćmi na spotkaniach majówkowych. Pogoda i goście dopisali, apetyty i dobre humory również. W przygotowaniach do spotkań zaangażowany był cały Dom. "Maluchy" pom

X Podkarpacka Majówka Młodych

18/05/2017

W dn. 10 maja 2017 r. uczestniczyliśmy w rajdzie pieszym w ramach X Podkarpackiej Majówki Młodych zorganizowanym m. in. przez Powiat Strzyżowski. Głównym celem naszej wędrówki było uczczenie 97 rocznicy urodzin św. Jana Pawła II. O go

Zobacz więcej

Majowy weekend w Głobikowej.

03/05/2017

W dn. 1-3.05.2017 byliśmy na wycieczce plenerowej w Głobikowej. Głównym celem naszego wyjazdu były wycieczki rowerowe, zwiedzanie okolicy, relaks i spędzenie czasu w miłej atmosferze. Głobikowa znana jest głównie z tego, że znajduje się tam

Zobacz więcej

Pozdrawiamy żołnierzy z Afganistanu.

24/04/2017

Ogromną niespodziankę sprawili nam polscy i amerykańscy żołnierze z bazy Gamberi w Afganistanie, którzy oprócz paczki ze słodyczami przysłali nam miły list, swoje zdjęcie z autografami a także wyhaftowaną na wojskowym materiale

Z koszyczkiem wielkanocnym

15/04/2017

W naszym Domu od kilku dni wyczuwamy świąteczną atmosferę. Pięknie pachną wypieki i lśniące parkiety... I w tym roku przygotowaliśmy śliczne koszyczki wielkanocne, z którymi ochoczo ruszyliśmy do kościoła, by je poświęcić. A gdy tradycji stało się

Zobacz więcej

Renowacja zabytkowej bramy wjazdowej.

10/04/2017

Z nadejściem wiosny ruszyły prace przy renowacji zabytkowych kolumn stojących przy wjeździe na teren naszego Domu.

Z wizytą na strzelnicy.

07/03/2017

W sobotę 4 marca zostaliśmy zaproszeni przez członków LOK w Rzeszowie na warsztaty strzelania z broni sportowej. Miejscem spotkania była strzelnica myśliwska w Rudnej Małej. Każdy z nas łącznie z wychowawcami, mógł spróbować swoich u

Zobacz więcej

W świecie wielkich podróży.

02/03/2017

28 lutego gościł w naszym domu dziecka już po raz drugi, pan Marian Krzywda rzeszowski podróżnik, obieżyświat . Jego pasją jest podróżowanie po krajach, które kryją ślady kultury starożytnej. Zwiedził już 63takie kraje. Tym razem przy

I Charytatywny Turniej w Piłkę Nożną na rzecz Domu Dziecka w Strzyżowie

16/02/2017

10 lutego odbył się w Miłocinie I Charytatywny Turniej w piłkę nożną na naszą rzecz. Pomysłodawcami i organizatorami był Samorząd Uczniowski I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Stanisława Konarskiego w Rzeszowie. Uczniowie szkoły bardzo zaangażowal