wyszukiwarka :

czegoś nie możesz znaleźć ? poszukaj

Majowy weekend w Głobikowej.

W dn. 1-3.05.2017 byliśmy na wycieczce plenerowej w Głobikowej. Głównym celem naszego wyjazdu były wycieczki rowerowe, zwiedzanie okolicy, relaks i spędzenie czasu w miłej atmosferze. Głobikowa znana jest głównie z tego, że znajduje się tam wieża widokowa, z której można podziwiać malowniczy krajobraz, ciekawe trasy rowerowe i repliki dinozaurów ustawione  w pobliżu domu turysty,  który był też naszą bazą wypadową, hotelem i stołówką.

Pierwszego dnia po zakwaterowaniu się i samodzielnie przygotowanym obiedzie grupa rowerowa pod kierunkiem pana Bogdana pojechała na przejażdżkę. Pozostałe młodsze dzieci pod opieką pani Asi i pana Staszka zwiedzały okolicę i bawiły się jeżdżąc na zjeżdżalniach i huśtawkach w pobliskim parku.

Drugiego dnia po śniadaniu pogoda trochę się popsuła, zanosiło się na deszcz i o wyjeździe na rowerach nie było mowy. Rozegraliśmy więc mecz piłki nożnej na pobliskim boisku i dalej czekaliśmy na poprawę pogody. Po południu przejaśniło się na tyle, że grupa rowerzystów wyruszyła w trasę a pozostałe dzieci weszły na wieżę widokową, by podziwiać okoliczny krajobraz. Oglądaliśmy też repliki dinozaurów. Największe wrażenie zrobił na nas potężny Brontozaurus żyjący w erze mezozoicznej. Wieczorem była atrakcja dnia czyli grill. Po pełnym wrażeń dniu pieczone kiełbaski smakowały wyśmienicie.

Trzeci dzień to niestety dzień wyjazdu. Musieliśmy posprzątać cały dom a po obiedzie wyruszyliśmy w drogę powrotna do Strzyżowa. Rowerzyści pokonali tą trasę na rowerach a pozostałe dzieci w autokarze.

Była to bardzo udana wycieczka i mamy nadzieję, że w przyszłym roku również tu wrócimy.