wyszukiwarka :

czegoś nie możesz znaleźć ? poszukaj

Wędkowanie w Krzemiennej nad Sanem.

Na zaproszenie telewizji internetowej „Rzeszów na żywo”, wędkarzy- pasjonatów oraz właścicieli łowiska „U Schabińskiej” w Krzemiennej w dniu 04.06.2017 mieliśmy możliwość połowić naprawdę duże ryby. Łowisko w Krzemiennej to 14 hektarowy akwen wodny, w którym żyją potężne karpie, amury, tołpygi a nawet sumy. Po przyjeździe na łowisko i sutym śniadaniu „zaopiekowali” się nami wędkarze. Pokazywali nam sprzęt, którym łowi się kilkunastokilogramowe ryby, ale najwięcej emocji wzbudził konkurs rozpoznawania przynęt …po zapachu. Nawet przez myśl nam nie przeszło, że – zwłaszcza karpie – są tak wybredne i aby je złowić należy zaopatrzyć się w różnorodne przynęty smakowo-zapachowe. Były tam kulki o zapachu ananasowym, kokosowym, brzoskwiniowym, makrelowym, krewetkowym, truskawkowym i wiele innych. Trudno nam było je wszystkie spamiętać.

Tak teoretycznie przygotowani udaliśmy się na stanowiska wędkarskie. Nami zaopiekował się Pan Andrzej z Panią Anią i ich synem Adamem. Pod jego wprawnym okiem uczyliśmy się jak zarzucać wędki, zakładać przynętę, spinningować no i oczywiście jak wyholować naprawdę dużą rybę. Pan Andrzej był znakomitym nauczycielem i doskonałym wędkarzem gdyż w ciągu kilku godzin każde z nas złowiło po prawie 10 kilogramowej rybie. Były to dorodne, piękne karpie, które po sesji fotograficznej zostały wypuszczone do stawu. W czasie pobytu w Krzemiennej byliśmy filmowanie z ziemi, wody i powietrza a naszą przygodę można było oglądać  „na żywo” w Internecie. Dodatkowe emocje wzbudzały wywiady jakie udzielaliśmy dziennikarzom telewizji po każdorazowym złowieniu ryby.

Gdy przyszedł czas na powrót do domu z żalem rozstawaliśmy się z naszymi przyjaciółmi-wędkarzami ale zarówno oni jak i my przyrzekliśmy sobie wzajemnie, że koniecznie musimy spotkać się znów za rok… a może i wcześniej.

Bardzo dziękujemy wszystkim tym, którzy przyczynili się do tego spotkania i dali nam szansę posmakować wędkarskiej przygody. Wielkie Dzięki!!!