wyszukiwarka :

czegoś nie możesz znaleźć ? poszukaj

Jak spędzamy wakacje 2015r.

Wakacje to wyczekiwany przez nas wszystkich czas odpoczynku. Część z nas wyjeżdża na krótkie pobytu do domów rodzinnych, niektórzy spędzają czas w domu dziecka, ale nikt nie może narzekać na nudę, bo mamy w tym czasie zapewnione wiele różnych atrakcji.
  •        3 lipca na zaproszenie sponsorów cały dzień spędziliśmy w Rzeszowie, gdzie mieliśmy zapewnione różne atrakcje: - pobyt w Parku Happy Jamp; - obiad w pizzerii; - pobyt w kręgielni; - podwieczorek w Mc Donald. Dzień ten był dla nas wielką atrakcją, pełną radości i zabawy.
  •         11 lipca zostaliśmy zaproszeni przez firmę BorgWarner z Jasionki na zorganizowany dla pracowników firmy Piknik 2015 w Głogowie Małopolskim w ośrodku Leśna Wola. Czekało tam na wszystkich wiele atrakcji i niespodzianek np. dmuchane zamki i zjeżdżalnie, centrum uśmiechu, malowanie twarzy, pokazy baniek mydlanek, zwierzątka z balonów, buble football, kręgle XXL, mega puzzle, lina życia. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również warsztaty garncarskie, warsztaty gotowanie z Pascalem oraz warsztaty pieczenia chleba. Imprezie towarzyszył koncert zespołu Liverpool, który wykonywał największe przeboje The Beatles. Była również dyskoteka pod gwiazdami. Każdy otrzymał przy wejściu karnet na różne poczęstunki. Bawiliśmy się świetnie, za co bardzo dziękujemy sponsorowi.
  •        W dniach 6- 9 lipiec przebywaliśmy nad jeziorem solińskim. Dodatkową atrakcją był pobyt pod namiotami. Rozbiliśmy się na polu namiotowym w Polańczyku. Pogoda dopisała. Było upalnie. Całymi godzinami opalaliśmy się na plaży lub kąpaliśmy się w jeziorze. Woda była bardzo ciepła. Wyjeżdżając na wycieczkę wodną rowerkami podziwialiśmy wspaniałe widoki wokół jeziora Solińskiego. Bardzo nam się tu podobało i obiecaliśmy sobie że za rok może znowu tutaj wrócimy.
  •       W dniach 6-9 lipca 2015 r. jak co roku ,gościliśmy woluntariuszy. Tym razem przybyli do nas , Melissa z Meksyku, Salim z Turcji oraz Ali z Maroka. Dzieci szybko nawiązały kontakt z gośćmi. Angielskie słowa stawały się z każdym dniem coraz popularniejsze i coraz częściej używane przez nasze dzieci. Również goście nauczyli się wielu podstawowych polskich słów. Dzieci miło spędziły ten czas z zagranicznymi przyjaciółmi. Były zabawy, gry w piłkę, kąpiel w basenie, wycieczki rowerowe, spacery. Na koniec dla chętnych, goście zrobili prezentacje dotyczące ich kraju, jej kultury. Największe zainteresowanie wzbudziło to u Ani i Patryka, którzy zadawali dużo pytań dotyczących kultury obcych krajów. Być może za rok znów będziemy gościć nowe osoby a kontakt z językiem angielskim na pewno przyda się nam w związku z nadchodzącym nowym rokiem szkolnym.
  •   W dniach 28-31 lipca wyjechaliśmy do Radawy gdzie znajduje się piękny zalew z iaszczystą plażą, a powietrze ma tyle jodu co nad morzem. Mieszkaliśmy w pięknym drewnianym domku w otoczeniu lasów. W Radawie czekało na nas mnóstwo atrakcji. Wybraliśmy się do parku linowego, gdzie każdy znalazł odpowiednią dla siebie trasę a najodważniejsi mogli zjechać na linie 10 metrów nad ziemią. Okolice poznawaliśmy jeżdżąc gokartami, a każdą słoneczną chwilę spędzaliśmy kąpiąc się w zalewie i budując zamki z piasku. Mieliśmy także swoją ulubioną budkę z lodami, którą codziennie odwiedzaliśmy. Wieczory upływały nam na grillowaniu, wspólnej zabawie i rozmowach. Z żalem opuszczaliśmy Radawę planując, że wrócimy tutaj za rok.
  • W okresie 27.07.- 09.08. grupa 10-ciu wychowanków przebywała na kolonii w Kielcach.
  • W okresie 06-15 sierpnia czwórka wychowanków spędziła na V turnusie w Myczkowcach.
  • Dnia  18 sierpnia pojechaliśmy do Świdnika do Aquaparku. Był to dzień niezapomnianych wrażeń i atrakcji zarówno dla maluchów, jak i starszych wychowanków. Było plażowanie, kapiele, zjeżdżalnie, morska fala i oczywiście lody i inne słodkości.

Oprócz tego na co dzień w domu dziecka również miło i przyjemnie spędzaliśmy czas na różnych zabawach, pływaniu w basenie ogrodowym, zabawach na trampolinie ogrodowej, wyjściach na spacery do miasta na basen kryty. Wszystkie teprzyjemności i atrakcje były możliwe dzięki naszym sponsorom, ludziom wielkiego serca, za co jeszcze raz bardzo wszyscy dziękujemy.